Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ Értem
Termékek Menü
0

Szállítási feltételek

Rendelés menete

Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik az online fiókjába. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Megtekintés” ikonra kattintva. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „Rendelés összesítése” ikonra kattint a Felhasználó. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási módot, melynek típusai a következők:

Szállítási módok:

Személyes átvétel:

Termékeinket megrendelheti személyes átvétellel, amelyeket Budapest pontján (XIII. kerület, XV. kerület, XXII. kerület) van lehetősége átvenni előzetes egyeztetést követően.

Házhozszállítás:

Megbízott logisztikai partner közbenjárásával lehetőség van házhozszállítást kérni megadott lakcímre/székhelycímre.

Magyar Postán maradó:

A vásárló a rendelés során PostaPonti átvételt is választhat. A címzett SMS-ben vagy e-mail-ben kap értesítést a csomagja érkezéséről.  Az átvételre 10 munkanapja van a címzettnek. A csomagátvételhez igazolvány vagy az elektronikus értesítés bemutatása szükséges.

A PostaPontok listáját az alábbi linken lehet elérni:

http://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok

MPL Csomagautomata:

A Csomagautomata egy új csomagátvételi rendszer, melyen keresztül a vásárlónak a nap 24 órájában hozzáférhetnek megrendeléseikhez.

Hogyan működik?

A megrendelő a rendelés során kiválaszthatja a Csomagautomata átvételt. A kiszállítást követően a címzett SMS és e-mail értesítőt kap csomagja érkezéséről. Az átvételre 2 munkanapja van a címzettnek. A csomagátvétel egyszerű, a rendelt termékek várakozás nélkül, néhány gombnyomást követően kiemelhetők az automatából. Ha a csomag utánvételes, a rekesz a helyszíni bankkártyás fizetést követően nyílik. Ha a csomagot nem keresték, a határidő letelte után a küldeményt kiveszik a Csomagautomatából és letéti postára szállítják, melyről a címzett újabb elektronikus tájékoztatást kap.

A csomagautomaták listáját az alábbi linken lehet elérni:

http://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI15_Csomagautomatak.pdf

Díszdobozok:

Termékeink az alábbi díszdobozokban érkeznek ügyfeleinkhez.

     

Szállítási költség:

Bruttó végösszeg Személyes átvétel Házhozszállítás PostaPont Csomagautomata
1 Ft - 14 999 Ft DÍJMENTES 1 500 Ft 1 000 Ft 1 000 Ft
15 000 Ft vagy afelett DÍJMENTES DÍJMENTES DÍJMENTES DÍJMENTES

A táblázatban feltüntetett árak tartalmazzák az Áfa-t, illetve szállításonként értendőek.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti Szolgáltató felé az egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A raktáron lévő készletből történő vásárlás esetén az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1 munkanap. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. Azon termékek, amelyek nem állnak rendelkezésre raktárhelyiségünkben a szállítási idő budapesti központi raktárunkból 3-5 munkanap, egyéb esetben 10 munkanap. A központi raktár készlettel kapcsolatban online tud érdeklődni az info@kristalytrend.hu e-mail címen. 

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Budapest, 2017. augusztus 24.